luni | 17 februarie 2025
spot_imgspot_img

Top 5 săptămânal

Alte Știri

Ce preferă să cumpere instituțiile și companiile publice atunci când vine vorba de laptopuri și telefoane?

evoMAG estimează pentru 2024 o creștere de 20% a vânzărilor către companii și instituții publice, urmând ca, la finalul anului, acest segment să genereze un sfert din vânzările totale. Anul trecut, valoarea medie a unei comenzi plasate de companii a urcat la peste 4.900 de lei, aproape dublu față de 2022. evoMAG estimează păstrarea unei valori similare și în 2024. Acești cumpărători preferă „întotdeauna” produse de ultimă generație, scrie Digitalio.ro.

Creșterile pe acest sector au loc pe fondul unui interes mai mare din partea companiilor de a investi în soluții tehnologice mai complexe, dar și a unei oferte tot mai diversificate din partea evoMAG, atât pe zona de produse disponibile, cât și de servicii.

Cât privește comportamentul de consum, nevoile companiilor vizează produse premium şi întotdeauna de ultimă generație, plasează comenzi cu recurență, care conțin, în medie, 5 produse.

Pentru a susține strategia de dezvoltare de anul acesta, evoMAG a decis creșterea investițiilor în sprijinul majorării vânzărilor în această direcție.

Astfel, compania va consolida departamentul dedicat vânzărilor corporate, urmând să crească echipa de profesioniști cu experiență, în măsură să acorde consiliere și suport clienților, cu 50% anul acesta și să adreseze clienți mai mari, cu nevoi mai complexe în zona electro-IT.

Telefoanele și laptopurile – preferate de funcționarii publici

Cele mai cumpărate produse de către companii sunt laptopurile, telefoanele mobile și tabletele și, cu precădere, tot ce poate asigura o infrastructură care are ca principală trăsătură mobilitatea și susținerea unui sistem de lucru hibrid sau de la distanță.

Comportamentul de consum al companiilor este diferit de cel al persoanelor individuale și în ceea ce privește dorința de păstrare a produselor în bună stare, pentru o folosire mai îndelungată.

Astfel, este uzual pentru companii să achiziționeze, pe lângă produsele propriu-zise, și garanții extinse sau asigurări pentru acestea, concomitent cu accesarea serviciilor de consultanță pre și post vânzare.

Articole populare